Den dåliga uppdateringen beror på..

..att jag inte orkar!
Jag har inte haft nånting att skriva om, förutom igår men jag orkade inte xD
Igår, söndag, då jag red, red jag Britta :D
Emelie och Joakim (Emelies pojkvän) Följde med ^^ Det var kul :)
Ja, sen borsta vi och så, smörjde lite :P Det vanliga ^^
Idag, måndag, var jag i skolan, som man tråkigt nog måste -.- Det enda roliga är att träffa kompisarna ^^
Och nu efter skolan, har jag ingenting att göra. Blir väl att bara sitta hemma >.<
Får försöka att inte bli FÖR uttråkad ^^
Hade min randiga tröjja idag :)
Lite stor, men skön :D Och min  min på bilden är ju så bra ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

haha ja de va ju nice där ju :)

2010-05-04 @ 03:57:55
URL: http://breakfeast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0