Ingen uppdatering

Ja, jag vet att uppdtaeringen inte har vart på topp >.<
Men jag har helt enkelt inte haft lust nu på sista tiden att blogga så mkt. Ska självklart försöka blogga så mkt som möjligt, om jag har nått att blogga om!
Kan ju passa på att berätta att skolan idag var ganska kul :)
Först var det No, halvklass (bara tjejerna). Då skulle vi bara plocka lov från träd, och tejpa fast på ett papper.
Sen var det idrott. haha, körde fotboll, och jag lyckades sparka på bollen! :D xD
haha, men jag råkade sparka upp bollen i en killes ansikte!Men det gick bra.
Sen var det lunch. Korv-inte gott.
Har tröttnat på korv.
Sen typ så var det Matte, gick ganska snabbt då, för vi hade 45 minuters lektion :)
Sen var det SO!
Haha omg, vi satt och lyssna på vår konstiga lärare, och typ hela klassen var så jobbigt, så han sa att om man inte kunde sitta still och vara tyst fick man gå hem!
Och alla fråga "kommer vi få frånvaro då?"
Han ba: Nej.
Så vi  var 11 kvar i klassrummet sen :P Och fick sluta tidigare endå :P
Sen gick jag hem, och typ ja, har tittat på tv, och nu sitter jag vid datan.
Har inge mer o skriva.

Kommentarer
Postat av: Linnea

SVAR: Jo haha:) Jag var ju bara tvungen att skriva en bezzerwizzerkommentar :P

2010-05-26 @ 20:28:20
URL: http://kladdmajan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Minus 4 z, + 4s!

2010-05-27 @ 11:21:05
URL: http://kladdmajan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0