Stalldagen

Efter min ridning, så hade jag inte så mycket att göra. Salto var i hagen, så jag pratade med Ellen när hon borstade Mac :)
Så jag hjälpte att ta in hästar lite senare :)
Jag tog in Logan, Charina och Salto :) <3
hahah hon som hade ansvar för inhämtningen sa "Linn gå och ta din stora best nu!" HAHAHA!
För han typ gick på alla ponnier :P
Han går ju i Ponny hagen xD
Sen efter det så tog jag, Kaleria,Gry och Matilda av alla schabrak från sadlarna för dom skulle tvättas! 
Det var fett kul :D >.<
Sen så borstade jag på en jätte smutsig Salto! >.<Men han var på jätte bra humör idag :) Så det var mysigt :D
Sen så Smörjde jag :)
Det var typ min dag. Har inga bilder, förutom några på mac, för jag glömde xD
Men men, nästa gång ska jag ha framme kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0