Stallet- trött

Hejhej :)
Efter skolan åkte jag iväg till stallet som vanligt på torsdagar :)
Åkte med ellen ;P
Och när vi kom dit, så typ var vi i stora ridhuset, och typ hade skit kul xD
Sen skulle vi Mocka, och jag blev fett sur, för jag var så trött.
Och sen hade typ Jan (äger ridksolan, gården) typ sagt massa saker till Ellen, så att allt tog ännu längre tid! -.-
Och sen skulle Ellen rida direkt efter det.
Och såklart var jag så snäll och följde med henne när hon red uteritt! Och dom galoppera ifrån mej :P Men jag kom hem innan dom! hahaha xD <3
Och jag fick sällskap när jag gick själv av Edward i telefonen :) <3333
Så det blev roligare då :) <3
Aja, sen typ hade dopm teori, sen snacka vi med Lisbet, och sen typ åkte vi hem xD
Nu har jag nyss duschat, :P
Glömde tyvärr kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0