Godmorgon!

Idag är det sol och blå himmel! Och bäst av allt...jag har sovmorgon! :D
Börjar inte förrens halv tio idag.
Även fast det blev så att jag gick och la mej klockan ett inatt, så är jag jätte pigg nu!
Just nu sitter jag och tuggar på ett strt äpple! Vi har ju överdrivet mycket frukt hemma, så jag kommer äta frukt typ varje morgon.
Usch, sista biten av äpplet smakade inte gott asso ...
Men jaja! Nu ska jag väl börja fixa mej!
Måste bara säga en sak. Min mamma köpte för några dagar sen, en slags "mousse" mot finnar och orenheter! Och OMG vad jag älskar den!
Smörjer in ansiktet varje kväll med det, och sen tar bort med vatten. Och efter bara typ två-tre dagar har mina finnar börjar försvinna! Det är jätteskönt att den funkar så bra. 7
Det var bara det, nu ska jag fortsätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0