Home again!

Kom hem från Farsta Centrum för ett tag sen!
Var där med Emelie och Felicia :)
Vi gick runt och kollade lite, och Felicia köpte lackleggings ;)
Haha och jag hade ju 95 enkronor så vi gick runt i olika butiker och växlade 20 kronor i varje butik! fast på Åhlens växlade vi i kassan där uppe och där nere. :P
Så tillslut hade jag 340 kronor sammanlagt eller nått :P
Felicia var tvungen att åka typ lite innan 6 så jag och Emelie blev själva. Vi shoppade loss på Gina Tricot! Haha, eller vi testade massa saker, och typ en kvart innan det skulle stänga köpte hon en t-shirt.
Jag köpte en t-shirt(likadant tryck som Emelies, fast min var annan färg på tröjan och trycket), en mössa, ett linne och 2-pack fingervantar.
Jag har ju ingen kamera så jag tog bilder från hemsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0