School

Hej :)
Idag har skolan varit helt okej. Hade sovmorgon till 09.30. Vi började med teknik. Det är sjukt tråkigt, men vi kan göra typ vad som helst för våran lärare. En gång när jag skulle fråga han om jag fick gå ner och möta Emelie på skolgården, så han jag inte ställa hela den frågan för han sa "Absolut, hon får ju inte bli ledsen".
Så det är lite kul ^^
Sen hade vi matte. Typ mitt under lektionen mådde jag jätte illa och fick huvudvärk. Det var fett jobbigt, så jag kunde inte koncentrera mej.Så jag satt och rita, och han frågade om jag kunde alt som skulle komma på provet imorgon, och det som stod på tavlan. Jag sa att jag kunde allt, och förklara varför jag inte kunde koncentrera mej.
Så jag satt och rita, typ efter det.
Sen hade vi lunch. Raggmunk. Åt bara en eftersom att jag fortfarande mådde illa. Sen var det So, grupparbete bara. Och sen spanskan. Haha jag och Ellen jobbar alltid tillsammans på spanskan, och det är skit kul! För vi skrattar ganska mycket, men vi lär oss samtidigt väldigt mycket. Så spanskan är kul om Ellen är där ^^.
Nu så ska jag kolla lite på datan, och sen plugga! Och jag har Godis från Norge och nyss s gick jag ner till videogloben och köpte Vitamin Well Focus!

Freia FIRKLÖVER och Seigmenn! Älskar Seigmenn, åt dom alltid förut i norge!
Haha, jag bet av hans huvud :)

Today's!
Täckte för den del av huvudet som kom med ^^
Mössan på! Hade dålig hårdag..
JUST NU! Mjukisar och linnet jag hade idag! Min Plugg-outfit! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0